Kā veiksmīgi pretoties pārdošanas trikiem?

505050Mums katram ir gadījies iegādāties ko tādu, ko mums patiesībā nemaz nevajag. Mēs esam redzējuši veikala plauktā ko īpašu un esam to nopirkuši, esam saņēmuši reklāmas piedāvājumus un esam izlēmuši izmantot šo lielisko akciju, pat, ja prece nav īpaši nepieciešam. Galvenais ir tas, ka mēs izmantojam kādu piedāvājumu un varam ietaupīt. Protams, nopērkot to, ko mums nemaz nevajag mēs netaupām, mēs rīkojamies tieši pretēji.

Tāpat ir ar zvaniem un pārdevējiem, kas ierodas pie mūsu dzīvokļa durvīm. Reizēm šis piedāvājums liekas vienkārši neatvairāms. Tiešā pārdošana ir kas tāds, kas visiem ļoti nepatīk, jo tie ir cilvēki, kuri uzbāžas ar savu produktu un lai kā mēs teiktu nē, mums turpina censties pārdot. Taču lielākā problēma ir tur, ka cilvēki arī pērk. Tā ir problēma tiem, kas pērk nevis nepieciešamības dēļ, bet ļaujas pierunāties. Pārdevējs izstāsta tik lielisku stāstu, ka, pēkšņi, mums vajag šo izcilo putekļu sūcēju vai ko citu. Protams, ne vienmēr šie piedāvājumi ir slikti, muļķīgi vai uzbāzīgi. Reizēm mēs patiešām saprotam, ka jā, šo mantu mums vajag un tas ir labi. Taču atļaut sevi pierunāt nevajadzētu.

Vai tas ir veikals vai pārdevējs pie jūsu namdurvīm, jums ir iespēja izvēlēties un pateikt nē. Pārdevēja uzdevums ir censties šo nē pārvērst par jā, bet tas jūs neskar. Tā ir jūsu nauda un jūsu dzīve, līdz ar to, tikai jums ir tiesības noteikt to, kas jums ir vajadzīgs. Saprotot šo un saprotot tehnikas, kādas izmanto pārdevēji un reklāmu speciālisti, nav jābaidās, ka kāds jūs pierunās nopirkt ko nevajadzīgu. Lai cik skaista būtu reklāma, jūs spēsiet redzēt patieso vērtību un nepieciešamību.

Labākais veids, kā pretoties dažādiem marketinga un pārdošanas trikiem ir izveidot sev budžetu un stingri pie tā turēties. Jums šajā budžetā ir iekļauti līdzekļi neparedzētiem izdevumiem, apsverot piedāvājuma vērtību, varat arī izvēlēties to pirkt, bet tikai tad, ja tas neapgrūtina pārējās izmaksas. Svarīgākais ir tieši kontrole, jo pretējā gadījumā ir ļoti viegli ieiet veikalā un nopirkt preci tikai tāpēc, ka tā jums iepatikās.

Kontrolējot savus izdevumus un veidojot stabilu un sabalansētu budžetu, jūs arī sev ieaudzināt šo finansiālo atbildību. Protams, reklāmai ir liels spēks, bet tai var pretoties. Akcijas ir lielisks veids kā ietaupīt, bet ne viss kas ar akcijas cenu jums ir patiešām nepieciešams. Veikalos bieži vien ir redzamas akcijas – pērc divus, trešais dāvanā. Šāda iespēja iegūt trešo mantu vai produktu bezmaksas ir ļoti vilinoša, bet vai jums ir nepieciešams dārgas ziepes tikai tāpēc ka trešā ir bezmaksas? Turklāt šādos piedāvājumos reti kad ir sastopamas lētas preces. Tāpēc, jūs varat iztērēt daudz vairāk, kā plānots tikai lai iegūtu šo trešo preci.

Triki un viltības kā likt mums pirkt to ko pārdevējs vēlas pārdot ir ļoti daudz. Reizēm šie piedāvājumi ir pat ļoti izdevīgi, bet akcija ir, lai pārdotu, tajā pašā laikā saņemot peļņu. Pārdevējs nenolaidīs cenu līdz tādam līmenim, kur zūd peļņa. Tāpēc mums ir jābūt atbildīgiem un pirms naudas skaitīšanas ir jāuzdod sev viens jautājums – vai man to tiesām vajag? Nedomājot par reklāmu, par ietaupījumu un citām lietām, ir jāpajautā sev šis jautājums. Biežāk, atbilde ir – nē. Un tad mums atliek tikai pagriezties un aiziet.

(Visited 46 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.